R@mses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zoba yakmak zor geliyorsa Sabah 6 da kalktıp metrobüslerde 2 saat geçirip ofise gitmeyi deneyebilirsin
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstat ben almayayım ya ben 2 saat te zoba yakmaya raziyim
@R@mses; hocamın da dediği gibi o metrobüs çilesini aklına getir. Sobayla uğraşacak gücü elde edersin Tebrik ederim buarada. Ara ara vlog tarzı şeyler paylaş akla gelen sorular hakkında izleriz