Zoba yakmak zor geliyorsa Sabah 6 da kalktıp metrobüslerde 2 saat geçirip ofise gitmeyi deneyebilirsin
Üstat ben almayayım ya

ben 2 saat te zoba yakmaya raziyim
@R@mses; hocamın da dediği gibi o metrobüs çilesini aklına getir. Sobayla uğraşacak gücü elde edersin

Tebrik ederim buarada. Ara ara vlog tarzı şeyler paylaş akla gelen sorular hakkında izleriz