Ben yıllarca köyde kaldım sanıldığı gibi kolay değil.
Ama şimdi ki köyler eskisi gibi değil
Hepsi taş beton oldu, parayı vuran betonu yapıştırdı.
Kışın ısınma sorunu, olur ve market alışverişlerini aylık hesaplayarak yapmalısın günü birlik markete gidemeyeceğin için.
Ekmek konusunda bizim köylerde tandırlarda ekmek yaparlar fırınlar ilçede olur oda araçla git gel zor ...
Ama bir süre sonra insan sıkılıyor...