R@mses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zoba yakmak zor geliyorsa Sabah 6 da kalktıp metrobüslerde 2 saat geçirip ofise gitmeyi deneyebilirsin
Üstat ben almayayım ya ben 2 saat te zoba yakmaya raziyim