Şuana Kadar r10 a ne kadar para ödediniz
63
●4.412
- 19-11-2022, 18:58:15O zamana göre 30 lira pahalı değil mi hocam. Bir de o hesaba ne oldu şimdi. Bunun üyeliği yeni gözüküyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2022, 21:07:331 yıllık ücret normaldi sanırım. O hesap deleted user oldu çoktan.professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCloud Viba bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 19-11-2022, 22:38:32Bende mümkün mertebe normal üyeler ile alışveriş yapmaya çalışıyorum. Kendimce sebebi ise, Ücretli üyeliklerin itrader lerinin gerçeği yansıtmadığını düşünüyorum. Bir kaç alışverişimde memnun kalmadım sorunlar yaşadım ve negatif itader verdim. Saat geçmeden bu negatif itraderlar kaldırıldı. Bu bence yanlış ve çokda gerçekçi durmuyor zaten. Bakıyosun ücretli üyelik almış,600 tane itrader ı var bir tane olumsuz yok. Ama ücretsiz üyelikler gerçekte o kişinin yada firmanın yorumlar (olumlu /olumsuz) gerçeği daha doğru yansıttığını düşünüyorum. Ayrıca bu yorumdan ücretli üyeliğe karşı olduğum anlaşılmasın. Eğer bu platformdan kazanıyorsan, karşılığı da olmalı. Sonuçta bu site hava ile çalışmıyor.fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle