Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi kere silver almıştım 30tl mi neydi, taaaa 2007 de
O zamana göre 30 lira pahalı değil mi hocam. Bir de o hesaba ne oldu şimdi. Bunun üyeliği yeni gözüküyor.