professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zamana göre 30 lira pahalı değil mi hocam. Bir de o hesaba ne oldu şimdi. Bunun üyeliği yeni gözüküyor.
1 yıllık ücret normaldi sanırım. O hesap deleted user oldu çoktan.