Sadece silver üyelik aldım. 2014 senesinde. Alışverişlerimi de mümkün mertebe üyelik tipi normal insanlardan yapmaya çalışıyorum. Herkes bu şekilde yaparsa bu tür üyeliklere gerek kalmayacağını düşünüyorum.
Bende mümkün mertebe normal üyeler ile alışveriş yapmaya çalışıyorum. Kendimce sebebi ise, Ücretli üyeliklerin itrader lerinin gerçeği yansıtmadığını düşünüyorum. Bir kaç alışverişimde memnun kalmadım sorunlar yaşadım ve negatif itader verdim. Saat geçmeden bu negatif itraderlar kaldırıldı. Bu bence yanlış ve çokda gerçekçi durmuyor zaten. Bakıyosun ücretli üyelik almış,600 tane itrader ı var bir tane olumsuz yok. Ama ücretsiz üyelikler gerçekte o kişinin yada firmanın yorumlar (olumlu /olumsuz) gerçeği daha doğru yansıttığını düşünüyorum. Ayrıca bu yorumdan ücretli üyeliğe karşı olduğum anlaşılmasın. Eğer bu platformdan kazanıyorsan, karşılığı da olmalı. Sonuçta bu site hava ile çalışmıyor.