• 16-11-2022, 12:28:24
    #10
    Hypuin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet istanbuldayım eğer düşünenler varsa benzin parası filan ayarlayıp toplu gidelim bende araba yok
    Hocam bende aynı işlem için gideceğim. Kıbrısa bugün bilet alacağım hatta
  • 16-11-2022, 12:29:16
    #11
    Asilzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz kayıt için geldik. Gelmişken gezelim dedik. Parlement içerde 8.10 lari çay 1.6lari
    Kayıt için gelebilirsibiz Türkiye den telefon ayarlarım isterseniz.
    Fiyat hocam?
  • 16-11-2022, 12:59:45
    #12
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende aynı işlem için gideceğim. Kıbrısa bugün bilet alacağım hatta
    Kıbrıs araştırdımda amacımız uyguna getirmek o yüzden gürcistan gidip gelmek hem ekonomik açıdan daha kolay geldi
  • 16-11-2022, 13:20:18
    #13
    Hypuin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıbrıs araştırdımda amacımız uyguna getirmek o yüzden gürcistan gidip gelmek hem ekonomik açıdan daha kolay geldi
    Hocam git gel 1500 tl
  • 16-11-2022, 13:23:22
    #14
    Hafta sonu Batum'a kendi aracımızla gittik dün gece dönüş yaptım kesinlikle gitmeye değmez. Telefon stokları yok TR de yurtdışı cihaz alıp giriş çıkış yapmak daha mantıklı.Gideceğim diyenlere tek tavsiyem size yardımcı olmak isteyen türklerden uzak durun.
  • 16-11-2022, 13:51:34
    #15
    Yakın tarih de gümrük den geçen var mı 20 euro ya sadece kendi adın kayıt muhabbetininnaslı var mı acil
  • 16-11-2022, 13:57:19
    #16
    Asilzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batum dan canlı.
    Iphone için batum a gelecek varsa gelmesin stok yok. Gümrük den gir çık yapın Türkiye den tedarik edin. Şuan 4 pohoca 8 çay 250tl veriyoruz 😀
    oyun için laptoplara bakın bari fiyatlara bilgimiz olur : ))
  • 16-11-2022, 13:59:22
    #17
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam git gel 1500 tl
    nasıl gidip gelmek 5000 tl ucak :S git gel
  • 16-11-2022, 14:33:18
    #18
    Fiiyat tamamen sizin gittiğiniz yer ile alakalı, dönerinden - etine Türkiye'deki fiyatlarda hatta daha ucuza yemek yemiştim.