Konu
Batum a gelecekseniz Gelmeyin
16-11-2022, 12:29:16
#11
serdardulger
Asilzade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biz kayıt için geldik. Gelmişken gezelim dedik. Parlement içerde 8.10 lari çay 1.6lari
Kayıt için gelebilirsibiz Türkiye den telefon ayarlarım isterseniz.
Fiyat hocam?