Hafta sonu Batum'a kendi aracımızla gittik dün gece dönüş yaptım kesinlikle gitmeye değmez. Telefon stokları yok TR de yurtdışı cihaz alıp giriş çıkış yapmak daha mantıklı.Gideceğim diyenlere tek tavsiyem size yardımcı olmak isteyen türklerden uzak durun.