Peugeot 206 aracı olan veya bilgisi olan?
34
●836
- 15-11-2022, 17:08:29Bir kere şunu unutma eski yorulmuş bir araç alırsan önceki sahibine bağlı olarak masraf yapmak zorunda kalabilirsin.
207 1.4 benzinli bir araç almıştım ilk sahibinden 20 bindeydi sanayiye hiç gitmedim.
206gti aldığımda 190 bindeydi. Önceki sahini yaşlı bir amcaydı. Beyin değiştik yakıt pompası değiştik gaz kelebeği temizlettik bir kaç sensör değiştirdik, torsiyonu elden geçirdik ve bu şekilde kullanabildim aracı. Yapıyorsun bozuluyor diye bir durum yok. Yani bu masrafları birinin yapması gerekiyor aracı yürütmek için. Sen eğer temiz bakımlı bir araç alırsan sorun yaşamazsın sanayiye de bakım için uğrarsın.
Bu araçtan sonra 207gt aldım o 110 binlerdeydi onada kol piston değiştirdim. Daha yeni model araba ve km daha düşük olmasına rağmen motora girdik. Önceki aracı 210 binlerde falan sattım motora anahtar değmemişti. Kısaca araçların önceki sahipleri çok önemli.
Yinede daha net bilgi sahibi olmak için 206 facebook gruplarına katıl kim ne sorun yaşıyor gözlemle. - 15-11-2022, 17:17:39Yakın çevreniz sizinle dalga geçmiş, 2018 ocak ayında 2005 model x-line 170bin km bi tane aldım, 2021 temmuz ayında 190bin km'de sattım. 3.5 senede 1 kere yağ filtresinden yağ kaçağı yaptı oring değişti 10tl ona verdim, bi kere debriyaj teli değişti 160tl, bi kere vites değiştirmeye yarayan 2 parça demir çubuk gibi bir şey değişti 200tl, bi kere de sol ön z rot değişti 160tl
ama bunların hiçbiri yolda bırakmadı, sıkıntıyı farkedip sanayiye gittim değiştirttim bitti. Yaşı itibari ile değişmesi gereken parçalar değişti sadece anlayacağınız.
Şu an 2020 model arabaya biniyorum ama o arabamı hala özlüyorum çok iyiydi.
Edit: bu konuya yorum yapmamın üstüne, 1.5 sene önce şehir dışına sattığım aracım dün tekrar Adana sınırlarında görülmüş ve arkadaşım fotoğrafını çekip attı bu senin araban mıydı diye duygulandım
- 15-11-2022, 18:35:28Bende de 307 tek kapı vardı ve neredeyse pert kayıtlı idi ve ben bidaha üstüne kaza yaptım ve araç neredeyse yeni alacak paraya patladı bana ama hiç sorun yaşamadım şehir dışına da devamlı çıkıyordum milletin demesine bakma düzenli bakımlarını yap şimdi de fluance var onda da 200 binden sonra motor sorunu var dediler 310 binde 180 bin kullandım daha tık yok konuşmak için konuşuyorlar kardeşim artı az da yakar
- 15-11-2022, 18:52:42Hevesim olduğu için alacağım zaten hocam hevesimi almak istiyorum hayattagurmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2022, 17:21:51Üyeliği durdurulduBen de düşünüyorum arabayı bakalım civic alıcaktım hep apaçiler duman etmiş araçları
- 16-11-2022, 17:22:56Yakında nasip olursa almayı planlıyorum hocam o zaman tecrübelerimi paylaşırımLaviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Evet o yüzden civic modellerine bakmıyorum hocam bendeArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
