• 14-11-2022, 01:38:41
    #37
    Brkozgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada araç plakasından sorgu yapıp adresinizi bulması da ' Görevi Kötüye Kullanma Suçu TCK Madde 257' e muhalefet ettiğini gösterir. Bu konuyu da karakolda dile getirin.
    Çok teşekkürler bunu da aklımızda bulunduralım yarın gerekli şeyleri söyleriz, çok sağ olun var olun.
  • 14-11-2022, 02:05:54
    #38
    malasef erkeklerde sürekli gördügümüz şeyler...çıkma teklif eder,reddedince sıkıntı çıkarır.sevgili olur,ayrılınca sıkıntı çıkarır.iş resmiyete dökülür yani nişandır,dügündür filan sonra yüzükler atılınca sıkıntı çıkarır.çevremde çok arkadaşım oldu bu şekilde davranan,bunları anlamak mümkün degil.hatda biçogu diyor ki benden ayrılması sorun degil,bana dönsün istemiyorum yani.ama sürekli ugraşayım,sıkıntılar çıkarayım ve başkası ile de olmasın.yakın bi arkadaşım var,liseden.4 yıllık sevgilisini aldattı,kız da bundan ayrıldı.kız haklı,aldattım diyince dedim sorun çıkarmayacak heralde.kendisi gitti başkası ile sevgili oldu,nişanlandı,evlendi.kız uzun süre kimseyle çıkmamış,sonra görücü usulü birisi istedi,kızıda o adamıda rahatsız edip durdu.bunun yüzünden kavga edip,ayrıldılar.sonra kız başkasını buldu,yine salça oluyordu son görüştügümde.arkadaş sen bi halt yemişsin,kız ayrılmış.üstelik kızın haklı oldugunu kabul ediyorsun,sana dönmesini istemiyorsun.zaten sen gidip başkası ile evlenmişsin.daha bu kızdan ne istiyorsun...karısına filanda ilettiler konuyu,kendi içinde nasıl hallettilerse artık ordanda sonuç çıkmadı.yani nasıl bi ruh hastası bu insanlar anlamıyorum arkadaş...kendisinede sürekli söyledim,söylüyorum.bunun gibi adamların ortalıkta gezmesi resmen sakıncalı.ciddi ciddi hastahaneye yatırılması gerek,bunlar normal degil...
  • 14-11-2022, 02:09:55
    #39
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malasef erkeklerde sürekli gördügümüz şeyler...çıkma teklif eder,reddedince sıkıntı çıkarır.sevgili olur,ayrılınca sıkıntı çıkarır.iş resmiyete dökülür yani nişandır,dügündür filan sonra yüzükler atılınca sıkıntı çıkarır.çevremde çok arkadaşım oldu bu şekilde davranan,bunları anlamak mümkün degil.hatda biçogu diyor ki benden ayrılması sorun degil,bana dönsün istemiyorum yani.ama sürekli ugraşayım,sıkıntılar çıkarayım ve başkası ile de olmasın.yakın bi arkadaşım var,liseden.4 yıllık sevgilisini aldattı,kız da bundan ayrıldı.kız haklı,aldattım diyince dedim sorun çıkarmayacak heralde.kendisi gitti başkası ile sevgili oldu,nişanlandı,evlendi.kız uzun süre kimseyle çıkmamış,sonra görücü usulü birisi istedi,kızıda o adamıda rahatsız edip durdu.bunun yüzünden kavga edip,ayrıldılar.sonra kız başkasını buldu,yine salça oluyordu son görüştügümde.arkadaş sen bi halt yemişsin,kız ayrılmış.üstelik kızın haklı oldugunu kabul ediyorsun,sana dönmesini istemiyorsun.zaten sen gidip başkası ile evlenmişsin.daha bu kızdan ne istiyorsun...karısına filanda ilettiler konuyu,kendi içinde nasıl hallettilerse artık ordanda sonuç çıkmadı.yani nasıl bi ruh hastası bu insanlar anlamıyorum arkadaş...kendisinede sürekli söyledim,söylüyorum.bunun gibi adamların ortalıkta gezmesi resmen sakıncalı.ciddi ciddi hastahaneye yatırılması gerek,bunlar normal degil...
    Gerçekten çok haklısınız. Dediğiniz gibi sakıncalı tipler. Yani bir kızı 1000 kişi ister 1 kişi alır yani nedir bu karın ağrın anlamış değiliz aile olarak. Yani Allah'tan umuyoruz ki düğün günü bir sakatlık çıkarmaması onun içinde elimizden geleni yapacağız.
  • 14-11-2022, 02:21:51
    #40
    Merhaba,

    geçmiş olsun öncelikle, çok zor durumlar gerçekten. Takıldığım bir şey var konuda, herkes TSK, askeri personel vb demişte yıllardır Jandarma İçişleri Bakanlığı' na bağlı. Yanlış yere şikayet etmeyin.
  • 14-11-2022, 02:26:33
    #41
    Yorumları okumadan cevap veriyorum.

    Çok ama çok zor bir durum. Benzer bir olayı aktaracağım;

    Bir arkadaşım bir kızdan hoşlanıyor. Konuşmalar istemeye, isteme söze bağlanıyor ve aileler tanışma için sözleşiyor. Aynı köyden başka bir arkadaş da bu kızla konuştuğunu hatta ona kısa bir zaman önce hediye aldığını ve bu ilişki sırasında ikisiyle de konuştuğunu kanıtlarıyla ispat ediyor. Fakat arkadaş takmıyor ve isteme oluyor. Ben gözümle şahit olmasam da kız iki tarafı da bir güzel idare etmiş (benzer dedim yenge hanımı tenzih ederim). Lafı uzatmayayım. Bu aradaş düğünü yapıyor ve konunun üzeri örtülüyor. Aradan yıllar geçti çocukları oldu ama mutlu değil. Yani bir evlilikte bir şekilde pürüzler başlıyorsa dengeli olmak ve iki tarafı da dinlemek gerek. Yenge hanımın eski yaşantısı onu ilgilendirir elbette fakat burada demek ki canı yanan veya kin tutan biri de var. Onu da dinlemek gerek.

    Bana kalırsa, kişiye bir şekilde ulaşın (yenge hanımdan telefonunu rica edebilirsiniz), ortada bir yerde buluşup onun ağzından da olayı ve konunun neresinde olduğunu dinleyin. Bence diyorum çünkü gerçekten zor bir durum. Şikayet ve uzaklaştırma kararından çok daha etkili olacaktır.
  • 14-11-2022, 07:02:25
    #42
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    geçmiş olsun öncelikle, çok zor durumlar gerçekten. Takıldığım bir şey var konuda, herkes TSK, askeri personel vb demişte yıllardır Jandarma İçişleri Bakanlığı' na bağlı. Yanlış yere şikayet etmeyin.
    Evet hocam bizde İçişlerine şikayet edeceğiz. Polis yakınlarımız gereken yerlere yönlendiriyor.
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumları okumadan cevap veriyorum.

    Çok ama çok zor bir durum. Benzer bir olayı aktaracağım;

    Bir arkadaşım bir kızdan hoşlanıyor. Konuşmalar istemeye, isteme söze bağlanıyor ve aileler tanışma için sözleşiyor. Aynı köyden başka bir arkadaş da bu kızla konuştuğunu hatta ona kısa bir zaman önce hediye aldığını ve bu ilişki sırasında ikisiyle de konuştuğunu kanıtlarıyla ispat ediyor. Fakat arkadaş takmıyor ve isteme oluyor. Ben gözümle şahit olmasam da kız iki tarafı da bir güzel idare etmiş (benzer dedim yenge hanımı tenzih ederim). Lafı uzatmayayım. Bu aradaş düğünü yapıyor ve konunun üzeri örtülüyor. Aradan yıllar geçti çocukları oldu ama mutlu değil. Yani bir evlilikte bir şekilde pürüzler başlıyorsa dengeli olmak ve iki tarafı da dinlemek gerek. Yenge hanımın eski yaşantısı onu ilgilendirir elbette fakat burada demek ki canı yanan veya kin tutan biri de var. Onu da dinlemek gerek.

    Bana kalırsa, kişiye bir şekilde ulaşın (yenge hanımdan telefonunu rica edebilirsiniz), ortada bir yerde buluşup onun ağzından da olayı ve konunun neresinde olduğunu dinleyin. Bence diyorum çünkü gerçekten zor bir durum. Şikayet ve uzaklaştırma kararından çok daha etkili olacaktır.
    Hocam bu kişide zamanında istemeye gelmiş. Ailesi vermeyince artık şahıs kendine takıntı yapmış, istemeden sonra da ara ara mesaj atıp aramalar gerçekleştiriyor. Velhasıl kelam olaylar buraya kadar geldi. Hocam karşıdaki kişi hastalıklı bir insan nişandan sonra yine tatsızlık çıkarmaya başlamıştı konuşuldu bir daha rahatsız etmeyeceğini söz verdiğini söylemişti ama insan adi olunca yerinde durmuyor ne yazık ki.
  • 14-11-2022, 10:22:32
    #43
    Komutan duysa bu olayı davaya da gerek kalmaz
  • 14-11-2022, 10:30:04
    #44
    Hocam karakola git, abin hayat tehlikesi olduğu için ve görevini su istimal ederek abini rahatsız ettiği için şikayetçi olsun.
    sonra abinin eşi de karakola gitsin o kişinin eski sevgilisi olduğunu ve şantaj yaptığı için ayrı bir şekilde şikayet etsin.
    biri tehdit, biri şantaj iki ayrı dosya açılır muhtemel. Sakın üşenmesinler 5 dakikalık bir işlem gidip ifade verecekler.
  • 14-11-2022, 10:41:15
    #45
    Mosoko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komutan duysa bu olayı davaya da gerek kalmaz
    Hangi jandarmada çalıştığını bilmiyoruz şehir olarak biliyoruz ama hangi bölgede bilmiyoruz. Bugün gerekli bütün yerlere şikayet edilecek hocam. Mutlaka kulaklarına gidecektir.
    KadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam karakola git, abin hayat tehlikesi olduğu için ve görevini su istimal ederek abini rahatsız ettiği için şikayetçi olsun.
    sonra abinin eşi de karakola gitsin o kişinin eski sevgilisi olduğunu ve şantaj yaptığı için ayrı bir şekilde şikayet etsin.
    biri tehdit, biri şantaj iki ayrı dosya açılır muhtemel. Sakın üşenmesinler 5 dakikalık bir işlem gidip ifade verecekler.
    Yok hocam üşenme vs söz konusu değil. Bugün abim eşi ile birlikte gidip ikisi de dediğiniz gibi ayrı ayrı şikayette bulunacak. Güya bu arkadaş Jandarma personeliyim bana bir şey olmaz havasında ben öyle tahmin ediyorum. Hem polis hemde aile bakanlığından tanıdıklarımız sağ olsunlar yardımcı olacaklar. Gerekli tüm yerlere şikayet edilecek.