malasef erkeklerde sürekli gördügümüz şeyler...çıkma teklif eder,reddedince sıkıntı çıkarır.sevgili olur,ayrılınca sıkıntı çıkarır.iş resmiyete dökülür yani nişandır,dügündür filan sonra yüzükler atılınca sıkıntı çıkarır.çevremde çok arkadaşım oldu bu şekilde davranan,bunları anlamak mümkün degil.hatda biçogu diyor ki benden ayrılması sorun degil,bana dönsün istemiyorum yani.ama sürekli ugraşayım,sıkıntılar çıkarayım ve başkası ile de olmasın.yakın bi arkadaşım var,liseden.4 yıllık sevgilisini aldattı,kız da bundan ayrıldı.kız haklı,aldattım diyince dedim sorun çıkarmayacak heralde.kendisi gitti başkası ile sevgili oldu,nişanlandı,evlendi.kız uzun süre kimseyle çıkmamış,sonra görücü usulü birisi istedi,kızıda o adamıda rahatsız edip durdu.bunun yüzünden kavga edip,ayrıldılar.sonra kız başkasını buldu,yine salça oluyordu son görüştügümde.arkadaş sen bi halt yemişsin,kız ayrılmış.üstelik kızın haklı oldugunu kabul ediyorsun,sana dönmesini istemiyorsun.zaten sen gidip başkası ile evlenmişsin.daha bu kızdan ne istiyorsun...karısına filanda ilettiler konuyu,kendi içinde nasıl hallettilerse artık ordanda sonuç çıkmadı.yani nasıl bi ruh hastası bu insanlar anlamıyorum arkadaş...kendisinede sürekli söyledim,söylüyorum.bunun gibi adamların ortalıkta gezmesi resmen sakıncalı.ciddi ciddi hastahaneye yatırılması gerek,bunlar normal degil...
Gerçekten çok haklısınız. Dediğiniz gibi sakıncalı tipler. Yani bir kızı 1000 kişi ister 1 kişi alır yani nedir bu karın ağrın anlamış değiliz aile olarak. Yani Allah'tan umuyoruz ki düğün günü bir sakatlık çıkarmaması onun içinde elimizden geleni yapacağız.