Merhaba,

geçmiş olsun öncelikle, çok zor durumlar gerçekten. Takıldığım bir şey var konuda, herkes TSK, askeri personel vb demişte yıllardır Jandarma İçişleri Bakanlığı' na bağlı. Yanlış yere şikayet etmeyin.