• 11-11-2022, 20:10:56
    #37
    Bazı öğrencilerin kafasını hiç anlayamadım. Çok garipsin hocam cidden
  • 11-11-2022, 22:34:06
    #38
    İTÜ de öğrenciler için otopark ücreti 1 saate kadar 30 TL sonra 40- 50 şeklinde devam ediyor. Abonman otopark ise dönemlik 750 TL
  • 11-11-2022, 23:24:51
    #39
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversiteye özel aracımla giderim, bedava girerim, ücretsiz park eder üniversite alanını bedava işgal ederim diye bir hak yoktur.
    Okul size eğitim sağlamakla yükümlü bedava park yeri sağlamakla yükümlü değil.

    İşte Z kuşağına söylenen bir çok eleştirinin nasıl haklı olduğunu gösteren bir isyan daha.
    Arkadaş eğitim kadrosundan, laboratuvar ve eğitm araçlarının yetersizliğinden, kütüphanenin eksikliğinden, akademik çalışmaların azlığından şikayet etmemiş.
    Arkadaş üniversite otoparkına ücret veriyor diye ülkeye 3. dünya ülkesi demiş.
    Bir üniversiteden şikayet ederken kıstası otopark ücreti olan bir jenerasyon geliyor.
    Allah sonumuzu hayretsin )))

    Gelişmiş ülkelerin hepsinde araç almak çok ucuzdur ama ücretsiz park yerleri çok çok azdır ve park ücretleri pahalıdır.
    Hocam Çukurova üniversitesi akademik anlamda Türkiye'de ilklerdedir kütüphanesi vs. oldukça yeterlidir nerede eksik gördüysem hangi konuda mağdur olduysam onu yazdım. O yüzden o saçma yargılarınızı alın ve gidin. Üniversiteme özel aracımla giderim de park da ederim. Burası özel mülk değil. Benim vergimle geçinen bir kurum. Ne kadar park yeri varsa o kadar araç alırsınız biter.
    Tabii siz hakkınızın yenmesine alıştığınız için birinin buna karşı gelmesi size anormal geliyor. Sizin gibi insanlara neden laf anlatmaya çalışıyorum ki ? Salaklık bende.
  • 11-11-2022, 23:28:54
    #40
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kafayla senin okul bitmez hocam.
    Ne alaka anlamadım
  • 12-11-2022, 01:50:44
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Taşıt pulu sistemi zaten üniversitelerde olan bir durum ki.
  • 12-11-2022, 02:11:04
    #42
    likurgus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Çukurova üniversitesi akademik anlamda Türkiye'de ilklerdedir kütüphanesi vs. oldukça yeterlidir nerede eksik gördüysem hangi konuda mağdur olduysam onu yazdım. O yüzden o saçma yargılarınızı alın ve gidin. Üniversiteme özel aracımla giderim de park da ederim. Burası özel mülk değil. Benim vergimle geçinen bir kurum. Ne kadar park yeri varsa o kadar araç alırsınız biter.
    Tabii siz hakkınızın yenmesine alıştığınız için birinin buna karşı gelmesi size anormal geliyor. Sizin gibi insanlara neden laf anlatmaya çalışıyorum ki ? Salaklık bende.
    Siz bu kafayla çok bir şey olamazsınız. Allah yardımcınız olsun. Saygı değer Z x kuşağı kardeşim
  • 12-11-2022, 02:24:13
    #43
    sanırım 8-10 yıllık olacak ama bununla ilgili başka bir kamu üniversitesine açılmış kazanılmış dava olmalı. hatta yanlış hatırlamıyorsam orada kampüse girişte de para alıyorlardı.
  • 12-11-2022, 08:50:54
    #44

    Çok haklısın kardeşim, keşke ücretsiz olsaydı. Off ya nasıl ücretsiz olamaz otopark.
  • 12-11-2022, 09:59:18
    #45
    muarif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Çok haklısın kardeşim, keşke ücretsiz olsaydı. Off ya nasıl ücretsiz olamaz otopark.
    Biz de derdimiz var sanıyoruz hocam daha büyük dertler varmış