muarif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok haklısın kardeşim, keşke ücretsiz olsaydı. Off ya nasıl ücretsiz olamaz otopark.
Biz de derdimiz var sanıyoruz hocam daha büyük dertler varmış