• 11-11-2022, 16:16:05
    #28
    Üniversiteye özel aracımla giderim, bedava girerim, ücretsiz park eder üniversite alanını bedava işgal ederim diye bir hak yoktur.
    Okul size eğitim sağlamakla yükümlü bedava park yeri sağlamakla yükümlü değil.

    İşte Z kuşağına söylenen bir çok eleştirinin nasıl haklı olduğunu gösteren bir isyan daha.
    Arkadaş eğitim kadrosundan, laboratuvar ve eğitm araçlarının yetersizliğinden, kütüphanenin eksikliğinden, akademik çalışmaların azlığından şikayet etmemiş.
    Arkadaş üniversite otoparkına ücret veriyor diye ülkeye 3. dünya ülkesi demiş.
    Bir üniversiteden şikayet ederken kıstası otopark ücreti olan bir jenerasyon geliyor.
    Allah sonumuzu hayretsin )))

    Gelişmiş ülkelerin hepsinde araç almak çok ucuzdur ama ücretsiz park yerleri çok çok azdır ve park ücretleri pahalıdır.
  • 11-11-2022, 16:31:37
    #29
    Çukurova üniversitesine özel değil kalabalıklıktan dolayı bir çok üniversitede var bu uygulama.

    Ama sizin okul ücreti çok yüksek tutmuş. Bilkent gibi özel bir üniversitede bile yıllık 400 TL.
  • 11-11-2022, 16:44:07
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çukurova Üniversitesinin girişi biraz yol geçen hanı gibiydi. Tabi bunu doğru bilmiyorum ama herkes kafasına göre girebiliyordu.
  • 11-11-2022, 18:38:09
    #31
    Hocam Arabanla Üniversiteye gidiyorsun otopark parasına mı takıldın
    çek okulun dışına bir yere.

    normalde şu lafı çok başkalarına söylemem ama biraz şükür et
  • 11-11-2022, 18:45:46
    #32
    Hocam çok da büyük bir para değil 1 hesap makinesi parası...
    Yapılan uygulama yerinde gibi çünkü o yollarda üniversitenin mülkü , kendileri karar verir isterse hiç araba koydurtmaz
  • 11-11-2022, 19:48:20
    #33
    Başlığı okuyunca dedimki destek vereyim maddi manevi konuyu okuyunca da güldüm ve istemsizce bir kişi yüzünden bütün öğrencilere karşı kin ve nefret oluştu.
    Bence sen Allaha şükür et benim bildiğim nice öğrenciler var yiyeceğe harcıyacak para bulamıyorlar.
  • 11-11-2022, 19:58:51
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu kafayla senin okul bitmez hocam.
  • 11-11-2022, 20:03:02
    #35
    Kurumsal Üye
    Otopark ücretli diye üniversiteden soğumak..

    Bu tarz söylemler ile ancak öğrenci kardeşlerimize karşı ön yargı ile bakılmasına neden olursunuz.

    Halbuki ne zor şartlarda okumaya çalışan nice öğrenciler var.

    Çok şey yazılır da burası yeri değil.
  • 11-11-2022, 20:05:03
    #36
    Biz İstanbul'da sokaga bırakmak için günlük 50 tl ödüyoruz şuan