Otopark ücretli diye üniversiteden soğumak..

Bu tarz söylemler ile ancak öğrenci kardeşlerimize karşı ön yargı ile bakılmasına neden olursunuz.

Halbuki ne zor şartlarda okumaya çalışan nice öğrenciler var.

Çok şey yazılır da burası yeri değil.