• 09-11-2022, 15:44:21
    #10
    Aynı şahıs benide dolandırmaya kalktı kendini geliştirmiş bu sefer ali cengiz oyunu yapmış adama pm attırıyor sonra pm attım diyor 😁
  • 09-11-2022, 20:32:57
    #11
    Aynı kişi yaklaşık 2 saat önce benide dolandırmaya kalktı. @SABOCES; bu arkadaşın konusuna yazmıştım hemen görüp whatsapptan iletişime geçti. 2012 yılında açtığım adsense ile 2014 yılında açtığım sitem için pazarlık yaptı. Anlaştık hesabı istedi. Ben de önce ücreti göndermesini ve r10 dan pm atmasını istedim ve yemeğe gittim. Az önce baktığımda whatsapp taki tüm yazdıklarını silmiş aklın sıra. Dikkatli olun arkadaşlar. Yapacağınız ticaretle ilgili olarak tam açıklamalı metin şeklinde r10 dan karşılıklı pm leşmeden ticaret yapmayın. Yani pm den yazmasını isteyeceğiniz metin, herhangi bir r10 üyesinden bana pm at dese dahi karşıdaki kişinin bir tuhaflık olduğunu anlayacağı şekilde olsun. Ortalıkta bu tür dolandırıcılar çoktu daha da çoğaldılar. Rabbim böylelerini kahretsin emek hırsızları.
  • 09-11-2022, 22:56:16
    #12
    Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı kişi yaklaşık 2 saat önce benide dolandırmaya kalktı. @SABOCES; bu arkadaşın konusuna yazmıştım hemen görüp whatsapptan iletişime geçti. 2012 yılında açtığım adsense ile 2014 yılında açtığım sitem için pazarlık yaptı. Anlaştık hesabı istedi. Ben de önce ücreti göndermesini ve r10 dan pm atmasını istedim ve yemeğe gittim. Az önce baktığımda whatsapp taki tüm yazdıklarını silmiş aklın sıra. Dikkatli olun arkadaşlar. Yapacağınız ticaretle ilgili olarak tam açıklamalı metin şeklinde r10 dan karşılıklı pm leşmeden ticaret yapmayın. Yani pm den yazmasını isteyeceğiniz metin, herhangi bir r10 üyesinden bana pm at dese dahi karşıdaki kişinin bir tuhaflık olduğunu anlayacağı şekilde olsun. Ortalıkta bu tür dolandırıcılar çoktu daha da çoğaldılar. Rabbim böylelerini kahretsin emek hırsızları.

    Dikkat edin dostlar ben zaten kontrollü işimi yapıyorum lakin birilerinin adını kullanırlar vs. çokça olabilecek birşeydir. Telefonla r10'da pm'le vs teyitleşmeden sakın iş yapmayın kimseyele. Özellikle geçmişinde bu işlerle uğraşmamışsa teyitlerinizi yapmamışsanız. R10'daki trader geçmişi, son açtığı konular vs. gibi şeylere mutlaka bakınız.

    Herkese domaininizi söylemeyin özellikle. Hiçbişi yapmasalar bile içeriğinize çökerler ruhunuz duymaz.

    Geçmiş olsun @Emphatic.
  • 09-11-2022, 23:22:45
    #13
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat edin dostlar ben zaten kontrollü işimi yapıyorum lakin birilerinin adını kullanırlar vs. çokça olabilecek birşeydir. Telefonla r10'da pm'le vs teyitleşmeden sakın iş yapmayın kimseyele. Özellikle geçmişinde bu işlerle uğraşmamışsa teyitlerinizi yapmamışsanız. R10'daki trader geçmişi, son açtığı konular vs. gibi şeylere mutlaka bakınız.

    Herkese domaininizi söylemeyin özellikle. Hiçbişi yapmasalar bile içeriğinize çökerler ruhunuz duymaz.

    Geçmiş olsun @Emphatic.
    Teşekkür ediyorum hocam. İnşaallah konuyu bir çok kişi okurda tongaya düşmezler. Herkese sıkıntısız forumlar.