Aynı kişi yaklaşık 2 saat önce benide dolandırmaya kalktı.
@SABOCES; bu arkadaşın konusuna yazmıştım hemen görüp whatsapptan iletişime geçti. 2012 yılında açtığım adsense ile 2014 yılında açtığım sitem için pazarlık yaptı. Anlaştık hesabı istedi. Ben de önce ücreti göndermesini ve r10 dan pm atmasını istedim ve yemeğe gittim. Az önce baktığımda whatsapp taki tüm yazdıklarını silmiş aklın sıra. Dikkatli olun arkadaşlar. Yapacağınız ticaretle ilgili olarak tam açıklamalı metin şeklinde r10 dan karşılıklı pm leşmeden ticaret yapmayın. Yani pm den yazmasını isteyeceğiniz metin, herhangi bir r10 üyesinden bana pm at dese dahi karşıdaki kişinin bir tuhaflık olduğunu anlayacağı şekilde olsun. Ortalıkta bu tür dolandırıcılar çoktu daha da çoğaldılar. Rabbim böylelerini kahretsin emek hırsızları.