Dikkat edin dostlar ben zaten kontrollü işimi yapıyorum lakin birilerinin adını kullanırlar vs. çokça olabilecek birşeydir. Telefonla r10'da pm'le vs teyitleşmeden sakın iş yapmayın kimseyele. Özellikle geçmişinde bu işlerle uğraşmamışsa teyitlerinizi yapmamışsanız. R10'daki trader geçmişi, son açtığı konular vs. gibi şeylere mutlaka bakınız.
Herkese domaininizi söylemeyin özellikle. Hiçbişi yapmasalar bile içeriğinize çökerler ruhunuz duymaz.
Geçmiş olsun
@Emphatic.
Teşekkür ediyorum hocam. İnşaallah konuyu bir çok kişi okurda tongaya düşmezler. Herkese sıkıntısız forumlar.