PARAYA KIYDIM VE 14 PRO'MU Aldım
62
●5.670
- 02-11-2022, 17:48:57Hala daha iphone çılgınlığı, marka bilmem ne diyenler çıkıyor ya
İphone uzun ömürlü, güvenli, stabil, tank gibi telefon. Samsung'un ısınan ve 2 senede çöp olan Exynos işlemcilerini kullanmaya devam edin siz. İmkanım olursa bende iphone alacam. Hayırlı olsun bu arada.
- 02-11-2022, 17:49:39Size de hayırlı olur inşallah gözle görüp elle dokunmadan ben almam gidip mağazadan aldım bizzatAndy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederimarifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-11-2022, 17:54:13Hatta ekstra ekleme yapayım. Işınlıyor mu diyene kadar neden telefonun fiyatından fazla neden vergi var diye sorgulasınlar. Neden dolar bu kadar yüksek diye sorgulasınlar. Hatta yurt dışında aylık 35 ile 70 birim arasında sınırsız internet,sınırsız konuşma all sınırsız hat+iphone son modelini alırken, peşin fiyatına da asgari ücretin yarısına ki(asgari ücret çalışan sayısı cok az) alırken biz niye bu kadar pahalı alıyoruz diye sorgulamalarını öneririm.
- 02-11-2022, 17:56:34Abi sen daha Samsung diğer modeller ve iPhone'u kıyaslıyıyorsun (:buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone uzun ömürlü, güvenli, stabil, tank gibi telefon. Samsung'un ısınan ve 2 senede çöp olan Exynos işlemcilerini kullanmaya devam edin siz. İmkanım olursa bende iphone alacam. Hayırlı olsun bu arada.