Hayırlı olsun 1 tanede ben sipariş verdim umarım erkenden elime ulaşır
Size de hayırlı olur inşallah gözle görüp elle dokunmadan ben almam gidip mağazadan aldım bizzat
Hayırlı olsun hocam, güle güle kullanın
Hala daha iphone çılgınlığı, marka bilmem ne diyenler çıkıyor ya

İphone uzun ömürlü, güvenli, stabil, tank gibi telefon. Samsung'un ısınan ve 2 senede çöp olan Exynos işlemcilerini kullanmaya devam edin siz. İmkanım olursa bende iphone alacam. Hayırlı olsun bu arada.
Çok teşekkür ederim