Andy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun 1 tanede ben sipariş verdim umarım erkenden elime ulaşır
Size de hayırlı olur inşallah gözle görüp elle dokunmadan ben almam gidip mağazadan aldım bizzat
AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam, güle güle kullanın
arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala daha iphone çılgınlığı, marka bilmem ne diyenler çıkıyor ya İphone uzun ömürlü, güvenli, stabil, tank gibi telefon. Samsung'un ısınan ve 2 senede çöp olan Exynos işlemcilerini kullanmaya devam edin siz. İmkanım olursa bende iphone alacam. Hayırlı olsun bu arada.
Çok teşekkür ederim