• 02-11-2022, 17:36:57
    #10
    buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok modeli var da o yuzden sordum , bunun özelliği ne , herkesde iphone çılgınlığı var da. Samsung yada diger telefonlar dan ayri bir özelliği mi vae acaba
    Biraz sonra bu arkadaş hepimizi fe*öcü ilan edicek veya çıkarın cebinizdeki telefonları diyecekmiş gibi hissediyorum.
  • 02-11-2022, 17:37:03
    #11
    Hayırlı olsun hocam, güle güle kullanın..
  • 02-11-2022, 17:37:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun 😊
  • 02-11-2022, 17:38:34
    #13
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz sonra bu arkadaş hepimizi fe*öcü ilan edicek veya çıkarın cebinizdeki telefonları diyecekmiş gibi hissediyorum.
    Öyle bir insan değilim, içtenlikle sordum. Parasi vardır almıştır. Güle güle kullansin.
  • 02-11-2022, 17:39:05
    #14
    Paraya kıymış KIA da almışsın daha ne olsun
  • 02-11-2022, 17:39:30
    #15
    buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok modeli var da o yuzden sordum , bunun özelliği ne , herkesde iphone çılgınlığı var da. Samsung yada diger telefonlar dan ayri bir özelliği mi vae acaba
    üstteki çentik yok olmuş. Sanırım en büyük özelliği bu (13 pro max'e göre)
  • 02-11-2022, 17:40:30
    #16
    H.burada Bozum İşlemleri
    Kriptopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, güle güle kullanın..
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun 😊
    Çok teşekkür ederim sağolun
    buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir insan değilim, içtenlikle sordum. Parasi vardır almıştır. Güle güle kullansin.
    Arkadaş işin esprisinde tabi ki öyle biri değilsinizdir
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paraya kıymış KIA da almışsın daha ne olsun
    2 sene önce aldım
  • 02-11-2022, 17:42:41
    #17
    buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne özelliği var hocam bunun isinliyor mu sizi
    6 yıl önce ikinci el yurtdışı 6s i aldığımda 1900 lira vermiştim. aynısını arkadaşım da söylemişti elindeki j7 ile. şimdi onun j7 telefonunu arabanın altına takoz olarak kullanıyor, bense 6 senedir 6s i kullanıyorum. evet zamanda ışınlıyor minimum 5 yıl kullanıyorsun.

    Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

    Bende niyetliyim ama önce şu m1 pro yu çekelim elimizin altına
  • 02-11-2022, 17:48:09
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun 1 tanede ben sipariş verdim umarım erkenden elime ulaşır