buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne özelliği var hocam bunun isinliyor mu sizi
6 yıl önce ikinci el yurtdışı 6s i aldığımda 1900 lira vermiştim. aynısını arkadaşım da söylemişti elindeki j7 ile. şimdi onun j7 telefonunu arabanın altına takoz olarak kullanıyor, bense 6 senedir 6s i kullanıyorum. evet zamanda ışınlıyor minimum 5 yıl kullanıyorsun.

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

Bende niyetliyim ama önce şu m1 pro yu çekelim elimizin altına