Hatta ekstra ekleme yapayım. Işınlıyor mu diyene kadar neden telefonun fiyatından fazla neden vergi var diye sorgulasınlar. Neden dolar bu kadar yüksek diye sorgulasınlar. Hatta yurt dışında aylık 35 ile 70 birim arasında sınırsız internet,sınırsız konuşma all sınırsız hat+iphone son modelini alırken, peşin fiyatına da asgari ücretin yarısına ki(asgari ücret çalışan sayısı cok az) alırken biz niye bu kadar pahalı alıyoruz diye sorgulamalarını öneririm.