• 29-10-2022, 22:13:12
    #64
    MaşAllah 17+ kişiler varken bize laf düşmez de (; en fazla 17+ sanırım daha üstüne rastlamadım
  • 29-10-2022, 22:54:44
    #65
    Ertugrul53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MaşAllah 17+ kişiler varken bize laf düşmez de (; en fazla 17+ sanırım daha üstüne rastlamadım
    forum açılalı 17 sene olmuş olabilirmi
    kafamda deli sorular : )
  • 29-10-2022, 23:17:27
    #66
    database olayında biraz zaman kaybetsekte, eski sayılırız @Exam can dostum sayesinde öğrenmiştim forumu
  • 29-10-2022, 23:32:11
    #67
    Forum kurulduğunda ilk bir kaç ay içinde zaten bu ilk üyelerin bir çoğu o zamanki tek platform olan ve şu anda can çekişen iyi net ten geldi ve buraya toplandık. O zaman aramızda konuşup hadi diğer tarafa geçelim dediğimizde iyi net te büyük bir yanlış da yapıldığı için öyle bir forum da kalmamıştı ortada. sırayla tüm moderatörler olarak buraya geçtik ve burayı düzgün bir platform haline getirmeye başladık. sonrası tabii bir çok katkı ile buraya geldi ve şu andaki yönetimle (en azından penetrasyon olarak) altın çağı yaşıyoruz.
    Tabi benim için en güzel anı şu konu :
    https://www.r10.net/forumda/3261-r10...kim-sizce.html


    eypoffcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/profil/1-radmin.html

    İlk üye tabii ki radmin
    Ikinci üyemiz ise bu,
    https://www.r10.net/profil/2-sct.html

    Üçüncü ve birkaç yıl önce aktif olan bir üye ise şu,
    https://www.r10.net/profil/3-anadolu.html

    Ilk 5 içerisinde en eski ve en yakın tarih online olan ise şu,
    https://www.r10.net/profil/5-manyax.html
    Hâlâ yaşıyor adam
  • 29-10-2022, 23:37:31
    #68
    Yeni uyelerden biriyim ama forumu en aktif olarak kullananlardan da biriyim kendimce nacizane 😁
  • 29-10-2022, 23:43:26
    #69
    Platin üye
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum kurulduğunda ilk bir kaç ay içinde zaten bu ilk üyelerin bir çoğu o zamanki tek platform olan ve şu anda can çekişen iyi net ten geldi ve buraya toplandık. O zaman aramızda konuşup hadi diğer tarafa geçelim dediğimizde iyi net te büyük bir yanlış da yapıldığı için öyle bir forum da kalmamıştı ortada. sırayla tüm moderatörler olarak buraya geçtik ve burayı düzgün bir platform haline getirmeye başladık. sonrası tabii bir çok katkı ile buraya geldi ve şu andaki yönetimle (en azından penetrasyon olarak) altın çağı yaşıyoruz.
    Tabi benim için en güzel anı şu konu :
    https://www.r10.net/forumda/3261-r10...kim-sizce.html
    Deli danaya kimse oy vermemiş abi deli dana için üzüldüm
  • 29-10-2022, 23:44:27
    #70
    bir karambol olmuş bence, belki yeni moderatördür o zaman hatırlayamadım. Hala iyi arkadaşım ve çok iyi birisidir.
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deli danaya kimse oy vermemiş abi deli dana için üzüldüm
  • 29-10-2022, 23:45:30
    #71
    Platin üye
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir karambol olmuş bence, belki yeni moderatördür o zaman hatırlayamadım. Hala iyi arkadaşım ve çok iyi birisidir.
    Konu kilitli olmasa ben oy atacaktım da Selamlarımı iletirsin abi.
  • 30-10-2022, 00:21:12
    #72
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir karambol olmuş bence, belki yeni moderatördür o zaman hatırlayamadım. Hala iyi arkadaşım ve çok iyi birisidir.
    Yeniden moderatör olman dileğiyle