R10'un En Eski Üyesini Buluyoruz!
103
●8.106
- 29-10-2022, 22:13:12MaşAllah 17+ kişiler varken bize laf düşmez de (; en fazla 17+ sanırım daha üstüne rastlamadım
- 29-10-2022, 22:54:44forum açılalı 17 sene olmuş olabilirmiErtugrul53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kafamda deli sorular : ) - 29-10-2022, 23:17:27database olayında biraz zaman kaybetsekte, eski sayılırız @Exam can dostum sayesinde öğrenmiştim forumu
- 29-10-2022, 23:32:11Forum kurulduğunda ilk bir kaç ay içinde zaten bu ilk üyelerin bir çoğu o zamanki tek platform olan ve şu anda can çekişen iyi net ten geldi ve buraya toplandık. O zaman aramızda konuşup hadi diğer tarafa geçelim dediğimizde iyi net te büyük bir yanlış da yapıldığı için öyle bir forum da kalmamıştı ortada. sırayla tüm moderatörler olarak buraya geçtik ve burayı düzgün bir platform haline getirmeye başladık. sonrası tabii bir çok katkı ile buraya geldi ve şu andaki yönetimle (en azından penetrasyon olarak) altın çağı yaşıyoruz.
Tabi benim için en güzel anı şu konu :
https://www.r10.net/forumda/3261-r10...kim-sizce.html
eypoffcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-10-2022, 23:43:26Deli danaya kimse oy vermemiş abi deli dana için üzüldümReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2022, 23:44:27bir karambol olmuş bence, belki yeni moderatördür o zaman hatırlayamadım. Hala iyi arkadaşım ve çok iyi birisidir.
AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-10-2022, 23:45:30Konu kilitli olmasa ben oy atacaktım daReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlarımı iletirsin abi.
- 30-10-2022, 00:21:12Yeniden moderatör olman dileğiyleReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle