ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum kurulduğunda ilk bir kaç ay içinde zaten bu ilk üyelerin bir çoğu o zamanki tek platform olan ve şu anda can çekişen iyi net ten geldi ve buraya toplandık. O zaman aramızda konuşup hadi diğer tarafa geçelim dediğimizde iyi net te büyük bir yanlış da yapıldığı için öyle bir forum da kalmamıştı ortada. sırayla tüm moderatörler olarak buraya geçtik ve burayı düzgün bir platform haline getirmeye başladık. sonrası tabii bir çok katkı ile buraya geldi ve şu andaki yönetimle (en azından penetrasyon olarak) altın çağı yaşıyoruz.
Tabi benim için en güzel anı şu konu :
https://www.r10.net/forumda/3261-r10...kim-sizce.html
Deli danaya kimse oy vermemiş abi deli dana için üzüldüm