Forum kurulduğunda ilk bir kaç ay içinde zaten bu ilk üyelerin bir çoğu o zamanki tek platform olan ve şu anda can çekişen iyi net ten geldi ve buraya toplandık. O zaman aramızda konuşup hadi diğer tarafa geçelim dediğimizde iyi net te büyük bir yanlış da yapıldığı için öyle bir forum da kalmamıştı ortada. sırayla tüm moderatörler olarak buraya geçtik ve burayı düzgün bir platform haline getirmeye başladık. sonrası tabii bir çok katkı ile buraya geldi ve şu andaki yönetimle (en azından penetrasyon olarak) altın çağı yaşıyoruz.
Tabi benim için en güzel anı şu konu :
https://www.r10.net/forumda/3261-r10...kim-sizce.html


eypoffcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/profil/1-radmin.html

İlk üye tabii ki radmin
Ikinci üyemiz ise bu,
https://www.r10.net/profil/2-sct.html

Üçüncü ve birkaç yıl önce aktif olan bir üye ise şu,
https://www.r10.net/profil/3-anadolu.html

Ilk 5 içerisinde en eski ve en yakın tarih online olan ise şu,
https://www.r10.net/profil/5-manyax.html
Hâlâ yaşıyor adam