ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir karambol olmuş bence, belki yeni moderatördür o zaman hatırlayamadım. Hala iyi arkadaşım ve çok iyi birisidir.
Konu kilitli olmasa ben oy atacaktım da Selamlarımı iletirsin abi.