• 28-10-2022, 15:22:48
    #19
    Hafız > kral,hocam,kanka
  • 28-10-2022, 16:01:54
    #20
    Platin üye
    R10 hayatımda şuana kadar duyduğum kelimeler.
    Kral
    Kuzen
    Yeğen
    Aslan
    Paşam
    Reis
    Kanka
    Kankam
    Müdür
    Moruk
    --------
    Bu kelimeleri tanımadığı bilmediği insanlara kullananlar bana her zaman yapmacık gelmiştir.
    Bu tür kelimeler kullananlarla ticaret yapma şansınzı %10 diyebilirim.
    Efendi adam her zaman hocam, kardeşim gibi hitap şekillerini kullanır.
    Bu tür kişilere artık tilt olmuyorum direkt engelliyorum.
  • 28-10-2022, 20:06:05
    #21
    Kategori Moderatörü
    yoo :/
  • 29-10-2022, 04:17:49
    #22
    Nefret sebebi 😂
  • 29-10-2022, 04:30:04
    #23
    "Dostum" denmesinden nefret ederim, diğerleri çok önemli değil.

    Dostum olmaz hasmım yaşamaz :d eyv
    • ShopDiscord
    ShopDiscord bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-10-2022, 04:31:04
    #24
    çok duymadıgım bi söz allahtan,yoksa nefret ederim yani...3 ay filan önce duydum en son,ne alacaktım hatırlamıyorum şimdi.bi dükkana girdim ve kolay gelsin x var mı dedim.olmaz mı kral yav,bizde herşey var sen otur şuraya bi filan diyordu ki cümlesi bitmeden,kolay gelsin diyip çıktım dükkandan.genel olarak bu tarz şeylere pek takılmam ama nadir olarak nefret ettigim şeylerdendir kendisi.forumdada daha önce tanışıklıgımız olmayan bikaç arkadaş direkt naber kral filan diye pm atmıştı,direkt uyardım bu kelimeyi kullanma lütfen diye.
  • 29-10-2022, 08:03:29
    #25
    Genelde zarganalar kullanıyor.
  • 29-10-2022, 09:43:44
    #26
    Play Console Alım ✅
    kötü