• 28-10-2022, 10:23:22
    #10
    Nefret ediyorum bu hitaptan.
  • 28-10-2022, 10:45:01
    #11
    Ben de yaşlandığım için bu kelimelere gıcık oluyorum sanıyordum.
    Çok samimi olmadığınız insanlar size kral, paşa, müdür, patron gibi yüksek rütbeli hitaplarda bulunuyorlarsa gururunuzu okşayarak sizden bir şey isteyeceklerdir, size bir şey satacaklardır, sizi kullanmaya çalışacaklardır ya da sizi ikna etmeye veya manipüle etmeye çalışacaklardır.)))
  • 28-10-2022, 10:47:18
    #12
    Merhabalar,

    Hocam
    Kral
    Amca oğlu
    Arap
    Moruk
    Bilader
    Alo
    Hop
    Kanka
    Kardeşim
    Hacı
    Paşa
    Müdür
    Patron
    Dostum

    Tarafını seç
  • 28-10-2022, 10:53:04
    #13
    aşağılayıcı olmadığı sürece hitaplara çok takılmayın.
    kral vs. gibi söylemlerde bence sorun yok. çünkü art niyet yok. bu o kişinin ağız alışkanlığı olabilir sadece.

    ama ne bilim gözlüklü biriyseniz ve birileri size "optik" veya "dört göz" diyorsa buna taviz vermeyin mesela.
  • 28-10-2022, 11:00:40
    #14
    Öyle yazan çok kişiyi engellemişimdir direk.Samimi olmadığın bir kişiye ergence kral,reis,hacı vs bütün kelimelere karşıyım.
    32 yaşındayım .Biz de ergen olduk ama hiçbir tanımadığımız ve ilk kez ticaret veya konuşma yapacağımız hiçkimseye böyle hitap etmedik.
  • 28-10-2022, 12:24:49
    #15
    Tamam bir daha kullanmayız üstad
  • 28-10-2022, 13:28:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bence bir sorun yok mesela bende tilt oldum demenize tutuldum oluyo böyle şeyler 😂
  • 28-10-2022, 15:01:52
    #17
    Hiç kullanmam, çok da hoşuma gitmiyor duymak
  • 28-10-2022, 15:19:28
    #18
    Evet.