çok duymadıgım bi söz allahtan,yoksa nefret ederim yani...3 ay filan önce duydum en son,ne alacaktım hatırlamıyorum şimdi.bi dükkana girdim ve kolay gelsin x var mı dedim.olmaz mı kral yav,bizde herşey var sen otur şuraya bi filan diyordu ki cümlesi bitmeden,kolay gelsin diyip çıktım dükkandan.genel olarak bu tarz şeylere pek takılmam ama nadir olarak nefret ettigim şeylerdendir kendisi.forumdada daha önce tanışıklıgımız olmayan bikaç arkadaş direkt naber kral filan diye pm atmıştı,direkt uyardım bu kelimeyi kullanma lütfen diye.