• 25-10-2022, 10:28:22
    #37
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=BrDLTLzMZP8
  • 25-10-2022, 13:48:43
    #38
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O parayı bulamayanlarda var işte.
    Konu o değil ki Elbette finansal durum olarak daha zor hayat yaşayan vatandaşlarımız var ve hep olacak. Burada ki konu o bütçe ile arkadaşımızın söylediği şeylerin mümkün olmadığı. Özellikle İstanbul gibi bir yerde
  • 25-10-2022, 13:52:29
    #39
    7 sene yaptım özel güvenlik işini. 10 tane yer 20 ye yakın firma gördüm.
    Yaşınız 18-30 arası ise arkanıza bakmadan kaçın. Gidin fabrikada iş öğrenin.
  • 25-10-2022, 13:57:42
    #40
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cv de çırağan sarayı yazması niye çok önemli ki
    Fazla büyütmeyin.
    Standart taşeron güvenlik işi değil mi?
    Ha rezidans güvenliği ha çırağan güvenliği aynı şey
    Artı o projeden alırlar başka projeye verirler sektör bunu gerektirir.
    Kadrolu güvenlikse bir nebze daha iyi olur tabi
    5188 sayılı kanuna göre güvenlik görevlisinin kadro alma olasılığı yoktur. Projede ruhsatı sadece özel güvenlik firmaları çıkartabilir.
    Belediyelerde eskiden taşeron yapıyordu, şimdi belediyeye bağlı bir firma.
    Ha belki kadrolu işçi haklarını verebilirler ama kadro olayı yoktur.
  • 25-10-2022, 14:05:18
    #41
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5188 sayılı kanuna göre güvenlik görevlisinin kadro alma olasılığı yoktur. Projede ruhsatı sadece özel güvenlik firmaları çıkartabilir.
    Belediyelerde eskiden taşeron yapıyordu, şimdi belediyeye bağlı bir firma.
    Ha belki kadrolu işçi haklarını verebilirler ama kadro olayı yoktur.
    kurum yada kuruluşlar özel güvenlik birimi kurabilir ve kendi bünyelerinde kadrolu güvenlik istihdamı yapabilirler.

    5188 e tabi çalışırlar. denetleme eğitim sertifika vs her şey aynı .
  • 25-10-2022, 14:53:38
    #42
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurum yada kuruluşlar özel güvenlik birimi kurabilir ve kendi bünyelerinde kadrolu güvenlik istihdamı yapabilirler.

    5188 e tabi çalışırlar. denetleme eğitim sertifika vs her şey aynı .
    Dediğim gibi olay yine firmaya geliyor. Birim kurmak için önce firma kurulması gerekiyor.
  • 25-10-2022, 15:12:46
    #43
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi olay yine firmaya geliyor. Birim kurmak için önce firma kurulması gerekiyor.
    Madde 7- Kanun kapsamında özel güvenlik, kişiler tarafından özel güvenlik görevlisi istihdam edilerek; kurum veya kuruluş bünyesinde özel güvenlik birimi kurularak veya özel güvenlik şirketlerinden hizmet satın alınmak suretiyle sağlanabilir. Özel güvenlik hizmetinin ne şekilde sağlanacağı kişi veya kuruluşlar tarafından belirlenir.
  • 25-10-2022, 15:42:11
    #44
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madde 7- Kanun kapsamında özel güvenlik, kişiler tarafından özel güvenlik görevlisi istihdam edilerek; kurum veya kuruluş bünyesinde özel güvenlik birimi kurularak veya özel güvenlik şirketlerinden hizmet satın alınmak suretiyle sağlanabilir. Özel güvenlik hizmetinin ne şekilde sağlanacağı kişi veya kuruluşlar tarafından belirlenir.
    Şöyle düşünün ben kamuda müdürüm kendi güvenlik kadromu oluşturdum. Ancak bu kadroyu çalıştırmak için özel güvenlik firmasını kullanıyorum. Benim yerimde şu isimdeki güvenlikler olacak, şu bölgelerde şu şartlarda çalışacaklar.
    size ödemeyi yapan güvenlik firması. Sizin ruhsatınız güvenlik firmasında. Sizin sigortanızı güvenlik firması yatırıyor. Kısacası güvenlik firmasının sağladığı elemansınız ancak müdürün istediği şekilde.


    Müdür oldugu sürece kadro güvende. Yarın müdür gittiği zaman yeni gelen müdürün insiyatifine kalıyor herşey.
    Kadrolu işçi haklarını verebilir, ikramiyede verebilir ama bu kadrolu oldugu anlamına gelmez.

    en basitinden size şunuda söyleyim bir okulda siz kadrolu güvenlik gördünüz mü ? 9 aylık alımlar olur yaz tatilinde güvenlikler çıkartılır.
    Ama kadrolu temizlik işçisi oldugunu biliyorsunuz.
  • 25-10-2022, 17:02:02
    #45
    Sonuç ne oldu, hakkınızda hayırlısı olsun 😊