• 25-10-2022, 07:38:48
    #28
    Hayırlı olsun Rabbim utandirmasin, sonuçta boşta duracağına bir yerlere girip çalışmaya basliyorsun hem para gelir hemde sigortan yatar miss... daha ne olsun
  • 25-10-2022, 08:09:55
    #29
    Sociware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 8bin TL ile mi
    Türkiye Serverine hiç bağlanmadınız sanırım
    O parayı bulamayanlarda var işte.
  • 25-10-2022, 08:54:55
    #30
    Hayırlı olsun.
  • 25-10-2022, 09:30:36
    #31
    kapı, kapıyı açar. 5 lira verseler bile git. Oraya gelenle gidenle bile tanışsan yeni şeyler ortaya çıkacaktır.
  • 25-10-2022, 09:35:37
    #32
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapı, kapıyı açar. 5 lira verseler bile git. Oraya gelenle gidenle bile tanışsan yeni şeyler ortaya çıkacaktır.
    Maksat o hocam zaten oranın geleni gideni bir kişiyle irtibat kursam neler olur 2. Olarakta bir süre de olsa cvde çırağan sarayı yazması bile çok önemli bir durum
  • 25-10-2022, 09:39:22
    #33
    Hocam 8-10 bin tl istanbul gibi vir sehirde ciddi anlamda yetersiz para. Yani o parayı ne yapacagim diye dusunurken bile yarısi harcanır zaten. Bu arada sana vasifsizsin diye terbiyesizlik yapan birine de gondermede bulunmuşsun ama ciragan sarayina bilişim uzmani olarak degil guvenlik olarak ve sadece görüşmeye gidiyorsun. Cok da şeyyapmamakk lazim
  • 25-10-2022, 09:45:39
    #34
    Cv de çırağan sarayı yazması niye çok önemli ki
    Fazla büyütmeyin.
    Standart taşeron güvenlik işi değil mi?
    Ha rezidans güvenliği ha çırağan güvenliği aynı şey
    Artı o projeden alırlar başka projeye verirler sektör bunu gerektirir.
    Kadrolu güvenlikse bir nebze daha iyi olur tabi
  • 25-10-2022, 10:00:38
    #35
    Çırağan Sarayı bilirim 5 senem geçti orada normalde yoğun bir otel düğün olduğu günler extra yoğunluk oluyor. Anladığım kadari ile güvenlik departmanı ile görüşmeye gideceksiniz taş ören firma ise hiç ödermiyorum dışlıyorlardı maalesef fakat kadrolu ise iyi bir fırsat olabilir. Oranın güvenlik sistemi biraz farklı işliyordu şuan değişmiş olabilir. Bol şans dilerim.
  • 25-10-2022, 10:14:37
    #36
    Hayırlı olsun hocam taşeron firma ise securitas ile çalışıyorlar ama kadro ise daha iyi ama biraz yoğun otel. Pandemiden önce 3 ayda bir ekstra 1 maaş ikramiyesi vardı. Kışın yakıt ve ayakkabı çeki veriliyor kadrolu çalışanlar genelde emekli olana kadar devam ediyor +20 sene çalışan kişi baya fazla.