Cv de çırağan sarayı yazması niye çok önemli ki
Fazla büyütmeyin.
Standart taşeron güvenlik işi değil mi?
Ha rezidans güvenliği ha çırağan güvenliği aynı şey
Artı o projeden alırlar başka projeye verirler sektör bunu gerektirir.
Kadrolu güvenlikse bir nebze daha iyi olur tabi