• 21-10-2022, 02:11:58
    #10
    Herk4esin merak ettiği konuyu yaşayacaksınız hocam.
    Bildiğim kadarıyla yurtdışından gelirken 1 cihaz sokabiliyoruz. Yanlış mı biliyorum?
  • 21-10-2022, 02:12:30
    #11
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herk4esin merak ettiği konuyu yaşayacaksınız hocam.
    Bildiğim kadarıyla yurtdışından gelirken 1 cihaz sokabiliyoruz. Yanlış mı biliyorum?
    Evet, ama ben tek gitmiyorum dostum.
    Eşimle beraber gidiyoruz
  • 21-10-2022, 02:13:44
    #12
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi yolculuklar.
    Bugün bir tanıdığımın kayıt işlemine başlamıştım. Kimlik kartı ile kayıt sırasında Yeni Çipli Kimlik kartındaki belge numarasını çözemedim.
    Açıklama kısmında "sağ üst" denilmiş fakat gördüğüm sağ alt tarafta 6 haneli karakterler mevcut. Onları yazdığım halde sistem aşağıdaki uyarıyı veriyor.



    NOT: Tahmin gümrük polisindeki verilerin hâlâ emniyete gönderilmemiş/güncellenmemiş olması.
    Belge no gürcistana giriş yapılırken verilen belge numarasıymış sanırım.
    Şimdi baktım öyle görünüyor.
  • 21-10-2022, 02:23:03
    #13
    KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belge no gürcistana giriş yapılırken verilen belge numarasıymış sanırım.
    Şimdi baktım öyle görünüyor.
    Giriş - Çıkış yaparken verilen kağıtlarda da 6 haneli bir rakam göremedim. O belgeleri uçak bileti gibi düşünebilirsiniz hocam.
    Kayıt işlemi sırasında yurda (Gürcistan'dan Türkiye'ye hangi belge ile giriş yaptığınız, pasaport mu? kimlik mi?) giriş yapılan belge türünü seçiyorsunuz. Pasaport olsa, ilk sayfada pasaport numarası yazıyor ve onunla işleminizi yapabiliyorsunuz. Yeni Çipli Kimlik kartında o numara sadece ön yüzde ki sağ altta bulunan kısımda yazıyor. e-devlet üzerinde ki açıklama da şu şekil;

  • 21-10-2022, 02:25:58
    #14
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş - Çıkış yaparken verilen kağıtlarda da 6 haneli bir rakam göremedim. O belgeleri uçak bileti gibi düşünebilirsiniz hocam.
    Pasaport olsa, ilk sayfada pasaport numarası yazıyor ve onunla işleminizi yapabiliyorsunuz. Yeni Çipli Kimlik kartında o numara sadece ön yüzde ki sağ altta bulunan kısımda yazıyor. e-devlet üzerinde ki açıklama da şu şekil;


    T.C. Kimlik kartı demiyor ama dikkat ederseniz.
    Sağ üst kısım diyor yani Nüfus cüzdanı (eski kimliklerdeki) ; seri noyu istiyor.
  • 21-10-2022, 02:35:29
    #15
    KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T.C. Kimlik kartı demiyor ama dikkat ederseniz.
    Sağ üst kısım diyor yani Nüfus cüzdanı (eski kimliklerdeki) ; seri noyu istiyor.
    Sorunu çözdüm hocam. Yeni kimlik kartlarında bulunan "Seri No / Document No" bölümünde yazanları komple yazıyorsunuz. Youtube üzerinde net anlatmadıkları için beni de şaşırttılar. Sayenizde sorunu çözmüş olduk.
  • 21-10-2022, 02:38:49
    #16
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunu çözdüm hocam. Yeni kimlik kartlarında bulunan "Seri No / Document No" bölümünde yazanları komple yazıyorsunuz. Youtube üzerinde net anlatmadıkları için beni de şaşırttılar. Sayenizde sorunu çözmüş olduk.
    Bi videoda ben mi çeksem diye çok düşündüm lakin 14 pro max için 12 proyu sattık.
    Kala kaldık Galaxy A11 ile.
    Çekeceğim video pekte iyi olmaz maalesef ama biraz dikkatli izleyip okuyunca anlaşılıyor youtube'daki konular.
    Zaten nüfus cüzdanı eski isim malum
  • 21-10-2022, 02:43:23
    #17
    Hayırlı yolculuklar hocam.👋
  • 21-10-2022, 02:43:57
    #18
    KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi videoda ben mi çeksem diye çok düşündüm lakin 14 pro max için 12 proyu sattık.
    Kala kaldık Galaxy A11 ile.
    Çekeceğim video pekte iyi olmaz maalesef ama biraz dikkatli izleyip okuyunca anlaşılıyor youtube'daki konular.
    Zaten nüfus cüzdanı eski isim malum
    Yeni Çipli kimlik kartı diye odaklayınca kendimi hep öyle düşündüm. Ben bununla ilgili bir makale yazarım