KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi videoda ben mi çeksem diye çok düşündüm lakin 14 pro max için 12 proyu sattık.
Kala kaldık Galaxy A11 ile.
Çekeceğim video pekte iyi olmaz maalesef ama biraz dikkatli izleyip okuyunca anlaşılıyor youtube'daki konular.
Zaten nüfus cüzdanı eski isim malum
Yeni Çipli kimlik kartı diye odaklayınca kendimi hep öyle düşündüm. Ben bununla ilgili bir makale yazarım