• 21-10-2022, 01:50:33
    #1
    Herkese Selamlar,
    Yorucu bir hafta sonuydu.
    Çok şükür batum'a sağ salim gidip geldik.
    2 Adet 128 GB Mor renk iPhone 14 Pro Max satın aldık.
    Adetini 4899 Lari sabit satış fiyatından aldık.
    %11 tax free ile 4.340 lari'ye gelmiş oldu
    Cihazın tanesi 29.256,49 TL'ye gelmiş oldu.
    Zoommer tax free faturası kesmiyor tezini çürütmüş olduk.
    Lakin zam gelmiş ve stok yok.
    Gitmeden önce muhakkak sorun. Çoğu kişi stok yok diye geri döndü.
    Görüştüğünüz kişilerin hangi şubede çalıştığını sorun, isim soyisim ve telefon numarasını kesinlikle alın.

    Akaryakıt Ücreti Gidiş-Dönüş (İstanbul - Batum) =) 2500 TL (LPG)
    Sarp Kapısından Giriş Ücreti: 150 TL (kişi başı)
    Sarp sınır kapısından batum merkeze servis gidiyor kişi başı fiyatı: 1,5 Lari git gel 2 kişi 6 lari ödedik.40 TL'ye tekabül ediyor.
    Batum içinde Mall of Batum'da felan gezdik, orada hat çekmediği için ve faturasız hat kullanmam sebebiyle internetsiz kaldım.
    Kesinlikle gitmeden önce bu işe bir çözüm bulup gidiniz.

    Firmaların çoğunda stok yoktu, varsa da zam geleceği için yok diyorlardı.


    Diğer baktığımız cihazlar:
    14 Pro 128 GB: 3999 Lari


  • 21-10-2022, 01:54:25
    #2
    hayırlı yolculuklar hocam bende yakın zamanda gitmeyi düşünüyorum direk girdi çıktı yapıp işletme yapabiliyormuyuz
  • 21-10-2022, 01:54:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı yolculuklar hocam. Allah kaza bela vermesin.
  • 21-10-2022, 01:56:32
    #4
    Hayırlı yolculuklar hocam.
    Pasaporta işletme konusunda bilgilendirirseniz memnun olurum
  • 21-10-2022, 01:57:02
    #5
    Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı yolculuklar hocam bende yakın zamanda gitmeyi düşünüyorum direk girdi çıktı yapıp işletme yapabiliyormuyuz
    Net bir bilgim yok lakin sanırım gir çık yapabilirsiniz. Bir sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum.
    Giren 1 saat,gün çıkamaz gibi birşey olduğunuda zannetmiyorum mantığa aykırı çünkü
    Dediğiniz gibi yapabilirsiniz bence.


    BZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı yolculuklar hocam. Allah kaza bela vermesin.
    Allah razı olsun, teşekkürler.


    edrmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı yolculuklar hocam.
    Pasaporta işletme konusunda bilgilendirirseniz memnun olurum
    Pasaporta ihtiyaç yok.
    E-Devlet üzerinden kimliğe işletilebiliyor.
  • 21-10-2022, 02:00:22
    #6
    KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar daha öncesinde fikir almak amacıyla konu açmıştım.
    Allah izin verirse bu akşam 16:00-17:00 gibi İstanbul'dan yola çıkıyorum.
    Toplamda 2600 km yol yapacağım, üzülerek ve memleketimi düşünüp iç çekerek...

    2 adet iPhone 14 Pro Max ayırttırdım.
    Süreçle ilgili tüm aşamaları ve yaşadıklarımı da yine foruma yazacağım.
    Bu gece geç uyuyup kalkar kalmaz yola düşeceğim.
    Allah nasip edersede pazartesi tekrar İstanbul'da olacağım.

    Şimdiden iyi dilekleriniz için herkese teşekkür ederim.
    Hocam ne kadara gelmiş oldu? Telefon ayrı, yol masrafı ayrı ne kadar?
  • 21-10-2022, 02:02:05
    #7
    İyi yolculuklar.
  • 21-10-2022, 02:05:52
    #8
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne kadara gelmiş oldu? Telefon ayrı, yol masrafı ayrı ne kadar?

    2 Adet 14 Pro Max 128 GB - Mor
    Yakıt (LPG), Giriş Ücreti, Sarp Sınır Kapısından Merkeze Gidiş, Dönüş (Servis ile yapmayı düşünüyorum), Yemek, 2 Cihaz için IMEI kaydı

    Hesaplamalarıma göre toplamda 63500 civarına denk geliyor.
    Gittiğimde yine yaptığım tüm harcamaları konuya ekleyeceğim tek tek.
    Konuyu takip edebilirsiniz.
  • 21-10-2022, 02:10:01
    #9
    İyi yolculuklar.
    Bugün bir tanıdığımın kayıt işlemine başlamıştım. Kimlik kartı ile kayıt sırasında Yeni Çipli Kimlik kartındaki belge numarasını çözemedim.
    Açıklama kısmında "sağ üst" denilmiş fakat gördüğüm sağ alt tarafta 6 haneli karakterler mevcut. Onları yazdığım halde sistem aşağıdaki uyarıyı veriyor.



    NOT: Tahmin gümrük polisindeki verilerin hâlâ emniyete gönderilmemiş/güncellenmemiş olması.