Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı yolculuklar hocam bende yakın zamanda gitmeyi düşünüyorum direk girdi çıktı yapıp işletme yapabiliyormuyuz
Net bir bilgim yok lakin sanırım gir çık yapabilirsiniz. Bir sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum.
Giren 1 saat,gün çıkamaz gibi birşey olduğunuda zannetmiyorum mantığa aykırı çünkü
Dediğiniz gibi yapabilirsiniz bence.


BZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı yolculuklar hocam. Allah kaza bela vermesin.
Allah razı olsun, teşekkürler.


edrmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı yolculuklar hocam.
Pasaporta işletme konusunda bilgilendirirseniz memnun olurum
Pasaporta ihtiyaç yok.
E-Devlet üzerinden kimliğe işletilebiliyor.