kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herk4esin merak ettiği konuyu yaşayacaksınız hocam.
Bildiğim kadarıyla yurtdışından gelirken 1 cihaz sokabiliyoruz. Yanlış mı biliyorum?
Evet, ama ben tek gitmiyorum dostum.
Eşimle beraber gidiyoruz