• 20-10-2022, 18:21:14
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yaşımda var ve ps2 ilk zamanlarında evde baya oynamış biri olarak söylüyorum ki geçen yıl öğrendim kırık ps olayını. Pc ile uğraşınca ps tarafı ile uzak kalıyorsunuz o kadar uzak kalmışım ki hep kırık ps ilanları görüyorum ya bu kadar mı özensiz kullanılır bu cihazlar acaba kronik falan mı diye düşünüyorum ediyorum meğer sistem olayıymış
    sende buyuk bır ıspat oldun benım anlatıklarıma öyle bıkmıstım onlara acıklama yapmaktan. ve hatta sonunda acıklama kısmına yazdım kırık derken hacklı ucretsız oyunlar yazzdım.
    hala letgodan acıklama kısmını okumadan dırek ılana gelıp fıyat pazarlık veya farklı seyler soruyorlar .
    oysa acıklamayı okusalar butun cvplar orda .... ben 2003 2004 yılında ps2 kırıldıgını bılıyorum sanırım yanlısda olabılır ıcıne chıp koyarlardı
  • 20-10-2022, 18:31:30
    #11
    blackcou06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende buyuk bır ıspat oldun benım anlatıklarıma öyle bıkmıstım onlara acıklama yapmaktan. ve hatta sonunda acıklama kısmına yazdım kırık derken hacklı ucretsız oyunlar yazzdım.
    hala letgodan acıklama kısmını okumadan dırek ılana gelıp fıyat pazarlık veya farklı seyler soruyorlar .
    oysa acıklamayı okusalar butun cvplar orda .... ben 2003 2004 yılında ps2 kırıldıgını bılıyorum sanırım yanlısda olabılır ıcıne chıp koyarlardı
    Bilenler bilir derler ya öyle bi mevzu bu ps ile takılanların bileceği bi şey bu. Hiçkimsenin sizin gibi açıklama yazdığını da görmemiştim mesela
    heves edip bakanlar bu ne diyor da iyi ki öyle açıklama yazmışsınız en azından okuma yazması olanlar öğrenir. Benim zamanlarda cd takıp oynardık bi açılış ekranı vardı.
    Kırmızı renk dönerse açılmazdı kapatıp tekrar açardık mavi olunca açılıyordu vs. biraz uğraştırıcı olabiliyordu ama çok zevkli zamanlardı.
    Yıllarca atari oynamış birine gta vice city lerin, need for speed hot pursuit 2 gibi oyunların olduğu bi makine veriyorsunuz. Resmen çağ atlamıştık ya o zamanlar çok güzeldi.
  • 20-10-2022, 20:02:08
    #12
    RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilenler bilir derler ya öyle bi mevzu bu ps ile takılanların bileceği bi şey bu. Hiçkimsenin sizin gibi açıklama yazdığını da görmemiştim mesela
    heves edip bakanlar bu ne diyor da iyi ki öyle açıklama yazmışsınız en azından okuma yazması olanlar öğrenir. Benim zamanlarda cd takıp oynardık bi açılış ekranı vardı.
    Kırmızı renk dönerse açılmazdı kapatıp tekrar açardık mavi olunca açılıyordu vs. biraz uğraştırıcı olabiliyordu ama çok zevkli zamanlardı.
    Yıllarca atari oynamış birine gta vice city lerin, need for speed hot pursuit 2 gibi oyunların olduğu bi makine veriyorsunuz. Resmen çağ atlamıştık ya o zamanlar çok güzeldi.
    sega segasaturn drmeacast vb gıbı nıntendo gamecube gıbı konsolları oynadım hayatım konsol oynarak arastırarak gecmıstı hep zamanında... atarı koleksıyonu bıle yaptım sega ve genıus atarı vb gıbı

    cocuklugum oyunu tsubasa tek başına yetıyordu atar kasetlerı koleksıyonu yapardım dunya para verırdık o kasetlere ya .. bugun grafık ve gelışım acısından elbette cağ atladık ama eskısı gıbı sarmıyor be hocam