RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilenler bilir derler ya öyle bi mevzu bu ps ile takılanların bileceği bi şey bu. Hiçkimsenin sizin gibi açıklama yazdığını da görmemiştim mesela
heves edip bakanlar bu ne diyor da iyi ki öyle açıklama yazmışsınız en azından okuma yazması olanlar öğrenir. Benim zamanlarda cd takıp oynardık bi açılış ekranı vardı.
Kırmızı renk dönerse açılmazdı kapatıp tekrar açardık mavi olunca açılıyordu vs. biraz uğraştırıcı olabiliyordu ama çok zevkli zamanlardı.
Yıllarca atari oynamış birine gta vice city lerin, need for speed hot pursuit 2 gibi oyunların olduğu bi makine veriyorsunuz. Resmen çağ atlamıştık ya o zamanlar çok güzeldi.
sega segasaturn drmeacast vb gıbı nıntendo gamecube gıbı konsolları oynadım hayatım konsol oynarak arastırarak gecmıstı hep zamanında... atarı koleksıyonu bıle yaptım sega ve genıus atarı vb gıbı

cocuklugum oyunu tsubasa tek başına yetıyordu atar kasetlerı koleksıyonu yapardım dunya para verırdık o kasetlere ya .. bugun grafık ve gelışım acısından elbette cağ atladık ama eskısı gıbı sarmıyor be hocam