Hocam yaşımda var ve ps2 ilk zamanlarında evde baya oynamış biri olarak söylüyorum ki geçen yıl öğrendim kırık ps olayını. Pc ile uğraşınca ps tarafı ile uzak kalıyorsunuz

o kadar uzak kalmışım ki hep kırık ps ilanları görüyorum ya bu kadar mı özensiz kullanılır bu cihazlar acaba kronik falan mı diye düşünüyorum ediyorum meğer sistem olayıymış
sende buyuk bır ıspat oldun benım anlatıklarıma

öyle bıkmıstım onlara acıklama yapmaktan. ve hatta sonunda acıklama kısmına yazdım kırık derken hacklı ucretsız oyunlar yazzdım.
hala letgodan acıklama kısmını okumadan dırek ılana gelıp fıyat pazarlık veya farklı seyler soruyorlar .
oysa acıklamayı okusalar butun cvplar orda .... ben 2003 2004 yılında ps2 kırıldıgını bılıyorum sanırım yanlısda olabılır ıcıne chıp koyarlardı