• 20-10-2022, 01:51:50
    #64
    2 kişi, hakaret ettikleri için engellemiştim.

    hatta baya oldu engelleme konusunda bir konu açmıştım "engelledim seni" diye. bir anlık sinirle engellemek doğru bir karar değil. herkes kendince fikirlerini paylaşıyor, farklı fikirlere de ihtiyacımız var, sırf sizden farklı fikirleri var diye birini engellemek doğru gelmiyor bana ama çocuk gibi sağa sola sataşanla zaten ticaret de yapılmaz muhabbet de.
  • 20-10-2022, 03:15:37
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Tek kişi.
  • 20-10-2022, 07:53:02
    #66
    80 kişi var, uç siyaset yapan, dini çok kullanan, dini değerlere hakaret eden kişiler çoğuda r10 tarafından bu konualrda mimlenmiş kişiler.
  • 20-10-2022, 07:58:30
    #67
    Konularda boş yapanları ve motivasyon konuşmacılarının çoğunu engelledim. 55 kişi
  • 20-10-2022, 08:24:25
    #68
    mesaj yazanların çoğunu göremiyorum :P
  • 20-10-2022, 08:33:51
    #69
    Sadece bir kişi engellemişim. Onu da hatırlamıyorum bile.
  • 20-10-2022, 08:35:13
    #70
    Hiç kimseyi. Sevmediğim mesaj veya insan varsa görmezden gelir geçerim.
  • 20-10-2022, 09:41:38
    #71
    Ben genel olarak engele karşıyım.
    Ne demişler "Dostunu yakın tut, düşmanını daha yakın"
    Sonuçta kimse benim gibi düşünmek zorunda değil. Öyle diye kimseyi ötekileştiremiyorum ben şahsen.
  • 20-10-2022, 10:31:21
    #72
    Sıfır