Ben genel olarak engele karşıyım.
Ne demişler "Dostunu yakın tut, düşmanını daha yakın"
Sonuçta kimse benim gibi düşünmek zorunda değil. Öyle diye kimseyi ötekileştiremiyorum ben şahsen.