Konu
R10'da kaç kişiyi engellediniz?
20-10-2022, 09:41:38
#71
zurbahan
Ben genel olarak engele karşıyım.
Ne demişler "Dostunu yakın tut, düşmanını daha yakın"
Sonuçta kimse benim gibi düşünmek zorunda değil. Öyle diye kimseyi ötekileştiremiyorum ben şahsen.