2 kişi, hakaret ettikleri için engellemiştim.

hatta baya oldu engelleme konusunda bir konu açmıştım "engelledim seni" diye. bir anlık sinirle engellemek doğru bir karar değil. herkes kendince fikirlerini paylaşıyor, farklı fikirlere de ihtiyacımız var, sırf sizden farklı fikirleri var diye birini engellemek doğru gelmiyor bana ama çocuk gibi sağa sola sataşanla zaten ticaret de yapılmaz muhabbet de.