• 17-10-2022, 22:52:19
    #28
    kazoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Gözlerim Neler Görüyor Ultima Ah Ultima Ahhhhhhhh Benimde Gençliğimi de yedi Üzgünüm ama pişman değilim
    Aramıza hoş geldiniz
  • 17-10-2022, 23:49:51
    #29
    Ah ah gençliğimin oyunu 2005'de başlamıştım.Yıllar sonra geçen sene Arcadia'da girip oynayım dedim ama 1 hafta sonra sarmadı bıraktım.Eski sabır yok.
  • 18-10-2022, 11:27:15
    #30
    Slayer TR
    Uo kings
    Amentes
    Pyramid


    Bu serverlar da oynadık senelerce..
  • 24-12-2025, 19:32:54
    #31
    Evet hala Nebula oynuyorum..