Ultima Online oynayan tayfa var mı hala? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ultima Online oynayan tayfa var mı hala?
30
●
948
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ultima Online oynayan tayfa var mı hala?
1
2
3
4
17-10-2022, 22:52:19
#28
Malysh
kazoka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu Gözlerim Neler Görüyor Ultima Ah Ultima Ahhhhhhhh Benimde Gençliğimi de yedi Üzgünüm ama pişman değilim
Aramıza hoş geldiniz
17-10-2022, 23:49:51
#29
EGEHEMA
Ah ah gençliğimin oyunu 2005'de başlamıştım.Yıllar sonra geçen sene Arcadia'da girip oynayım dedim ama 1 hafta sonra sarmadı bıraktım.Eski sabır yok.
18-10-2022, 11:27:15
#30
Xnbia
Slayer TR
Uo kings
Amentes
Pyramid
Bu serverlar da oynadık senelerce..
24-12-2025, 19:32:54
#31
ceocreative
Evet hala
Nebula
oynuyorum..
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler