kazoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Gözlerim Neler Görüyor Ultima Ah Ultima Ahhhhhhhh Benimde Gençliğimi de yedi Üzgünüm ama pişman değilim
Aramıza hoş geldiniz