Konu
Ultima Online oynayan tayfa var mı hala?
17-10-2022, 23:49:51
#29
EGEHEMA
Ah ah gençliğimin oyunu 2005'de başlamıştım.Yıllar sonra geçen sene Arcadia'da girip oynayım dedim ama 1 hafta sonra sarmadı bıraktım.Eski sabır yok.